MISTRZ SPRZEDAŻY

Szkolenie dla osób, które chcą zdobyć nowe kompetencje i ODNIEŚĆ SUKCES W SPRZEDAŻY.

Dzięki naszemu szkoleniu poznasz skuteczne i sprawdzone techniki sprzedaży, rozwiniesz  umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy Klienta i jego potrzeb, udoskonalisz zdolności związane z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej, zwiększysz swoje umiejętności perswazji, nauczysz się komunikowania w procesie handlowym. Nauczysz się jak skutecznie zamykać sprzedaż. Dowiesz się także, w jaki sposób stosować w sprzedaży metody coachingowe – to nasz wyróżnik w świecie szkoleń sprzedażowych. Jesteśmy akredytowanymi coachami ICF, największej organizacji coachów na świecie. Dzięki  naszym umiejętnościom sprawimy również, że zdobyte na szkoleniu umiejętności skutecznie wprowadzisz w życie.

Pracujemy głównie warsztatowo, do niezbędnego minimum ograniczając część wykładową. Szkolenia prowadzą doświadczeni szkoleniowcy, posiadający szeroką wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie w sprzedaży. Grupy składają się z max. 10 osób.

TEMATYKA SZKOLENIA

  1. Procedura sprzedaży
  2. Klient jako Z.A.G.A.D.K.A.
  3. Typy pytań i profesjonalna technika ich zadawania
  4. Aktywne słuchanie
  5. Zabezpieczenie biznesu, czyli jak uczynić Twoje rozwiązanie odpowiednim
  6. Oczekiwania klienta – cechy i korzyści produktu/usługi
  7. Cykl argumentacji
  8. Obiekcje, radzenie sobie z trudnymi pytaniami i zastrzeżeniami
  9. Techniki prezentacji ceny
  10. Zamykanie transakcji
  11. Budowanie zażyłości z klientem
  12. Sposoby na zachowanie kontaktu po transakcji
  13. Coaching a sprzedaż
  14. Jak coaching może pomóc handlowcowi we wdrażaniu umiejętności sprzedażowych

TERMINY SZKOLEŃ

  • 17-18 czerwca 2017
  • 9-10 września 2017

CZAS TRWANIA

16h szkoleniowych

CENA

  • zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem: 1190zł
  • zgłoszenie 15 dni przed terminem: 1490zł

Cena zawiera koszt materiałów szkoleniowych, kawę, herbatę, napoje, przekąski, owoce (dostępne przez cały czas trwania szkolenia) oraz lunch w każdym z 2 dni szkoleniowych.

PROGRAM SZKOLENIA

SOBOTA

1000 – 1200  – rozpoczęcie zajęć, część wykładowa, warsztaty:

Procedura sprzedaży
Klient jako Z.A.G.A.D.K.A.
Typy pytań i profesjonalna technika ich zadawania
Aktywne słuchanie

1215 – 1230 – przerwa kawowa

1230 – 1400 – ćwiczenia w grupach, studia przypadków:

Zabezpieczenie biznesu, czyli jak uczynić Twoje rozwiązanie odpowiednim
Oczekiwania klienta – cechy i korzyści produktu/usługi
Cykl argumentacji

1400 – 1500 – przerwa na lunch

1500 – 1800 – kontynuacja i dalsza część pracy warsztatowej, aktywne ćwiczenia

NIEDZIELA

1000 – 1200 – rozpoczęcie zajęć, część wykładowa , warsztaty, symulacje:

Obiekcje, radzenie sobie z trudnymi pytaniami i zastrzeżeniami
Techniki prezentacji ceny

1215 – 1230 – przerwa kawowa

1230 – 1400 – ćwiczenia w grupach, studia przypadków:

Zamykanie transakcji
Budowanie zażyłości z klientem
Sposoby na zachowanie kontaktu po transakcji

1400 – 1500 – przerwa na lunch

1500 – 1730 – kontynuacja części wykładowej, autoprezentacje uczestników:

Coaching a sprzedaż
Jak coaching może pomóc handlowcowi we wdrażaniu umiejętności sprzedażowych

1730 – 1800 – podsumowanie szkolenia, rozdanie certyfikatów ukończenia zajęć

ZAREZERWUJ SWOJE MIEJSCE

17-18 czerwca 20179-10 września 2017